generated by sloganizer.net

13. helmikuuta 2008

Do ya feel lucky, punk?


Onpas väsy. Nukuin äsken pari tuntia ja olisin voinut nukkua vaikka aamuun, paitsi että uni loppui kesken. Heräsin aamulla liian aikaisin, raahauduin kouluun ja luennoitsija vittuili minulle. Koulun jälkeen menin hakemaan siskoa ulos ja kävimme shoppailemassa sekä syömässä itsemme ähkyyn Raxissa. Tulin kotiin ja painuin torkuille. Heräsin ja tässä sitä ollaan. Siinäpä päiväni pähkinänkuoressa.

Tekisi mieleni vähän ruikuttaa, mutta en jaksa. Se menee ohi. Rupean katselemaan Unelmien poikamiestä. Laatuviihdettä laatuaikaan itseni kanssa.


Ps. Tarkka lainaus Dirty Harrysta kuuluu "You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya punk?", mutta se oli ehkä hitusen liian pitkä otsikoksi. Knippeliknoppelitietoa, ettäs tiedätte.

8 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

Sentään päivitit, jou.

Mitenkä tuntuu, että blogeissakin on nykyään niin tyhjää? Mulla on varmaan jotenkin tyhjää pään sisällä :P

Tiina kirjoitti...

Jou.

Se varmaan johtuu siitä, että kaikkien muidenkin päiden sisällä on tyhjää. :D

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin unitautia liikkeellä... Aamuisin torkku piipannut ja silti oon ollut ihan pökerryksissä ja meinannut myöhästyä. Tosin itseni tapauksessa olen unitaudista ihan tyytyväinen. ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin unitautia liikkeellä... Aamuisin torkku piipannut ja silti oon ollut ihan pökerryksissä ja meinannut myöhästyä. Tosin itseni tapauksessa olen unitaudista ihan tyytyväinen. ;-)

Riikkis kirjoitti...

Se väsy on tarttunut tuosta Tiinan kisusta, joka on siis aivan järkyttävän hellyttävän luttanan (+äärettömän monta muuta adjektiivia) suloinen.

Oon tykänny kisusta heti ensivierailustani lähtien. Onko kisu sun oma?

Tiina kirjoitti...

Purrrrina x 2, unitauti on kyllä toisinaan ihan jees, jos ei ole mitään suuria velvollisuuksia. :)

Riikkis, tuosta kissasta se on kyllä melko varmasti tarttunut.
Ei ole oma kissa, jostain netistä joskus löysin tuon. Oli niin söpöinen, että oli pakko laittaa tuohon nuokkumaan. :)

Unknown kirjoitti...

Hyvää ystävänpäivää!!

Tiina kirjoitti...

Kiitos Rushka, ja hyvää ystävänpäivää sinullekin! :)