generated by sloganizer.net

10. maaliskuuta 2008

Enkö mä tiedä kuka sä olet?

Mymskän blogissa narahdin tällaiseen meemiin:


1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.


Eli siis jos ohjeet vaikuttivat epäselviltä, niin samma på tiinuska:

Kommentoi tähän postaukseen, jos haluat minun vastaavan sinusta noihin yllä listattuihin kysymyksiin ja (halutessasi) jatka tätä omassa blogissasi.


Vastaukseni eivät välttämättä ole ihan partaveitsen teräviä, koska olen hommannut jostain pienoisen flunssan itselleni. Lupaan yrittää parhaani kuitenkin!

25 kommenttia:

Brim kirjoitti...

Mie, mie! _o/

Maria kirjoitti...

Silmä silmästä...

Minja kirjoitti...

Saako sukulaisetkin osallistua? :)

Tiina kirjoitti...

Brim, sie, sie! :)

Mymskä, toki. :D

Minja, saa tietysti. Toivottavasti niitä ei kuitenkaan enempää ilmesty...

Alcinoe kirjoitti...

Miksen minä tajunnut vieläkään? Pitääkö minun vastata noista sinun osaltasi - häh? Vai kopsia toi nyt suoraan blogiini, jotta pääset vastaileen? *raaps, raaps*

Tiina kirjoitti...

Ei, kun kommentoit tähän ja mä vastailen täällä omassa blogissani sulle. :)

Ja voit halutessasi kopsia tuon omaan blogiisi, jos haluat vastailla itse omille lukijoillesi noihin samoihin kyssäreihin. Näin mä sen näkisin.

Alcinoe kirjoitti...

Ai jaha. Minä olen tänään hiukan maanantaihitaalla. On sinulla vastailtavaa, jos kaikki lukijasi ja pari satunnaista kulkijaa kaikki hihkaisevat kerralla HEP!

Alcinoe kirjoitti...

Milloin sä aloitat? Kauanko pitää oottaa? Joko, joko?

Tiina kirjoitti...

No mä luotan siihen, ettei kaikki halua osallistua tähän. :D
Vaikeampi tietty olisi vastaillakaan sellaisista tyypeistä, joista ei itse tiedä mitään tai joilla ei edes ole omaa blogia...

Tiina kirjoitti...

Voi olla, että menee huomiselle se vastailu. :D

Alcinoe kirjoitti...

Siis mitä? Huomiselle? Jos en sitten hengitystäni pidätä. =)

Tiina kirjoitti...

Ei kannata. Meitsin aivotyöskentely otti vapaata lopun päivää.

Akkiki kirjoitti...

Tänä iltana kerjään vastauksia oikein urakalla :)

Anonyymi kirjoitti...

Tahtoo kans!

Wille kirjoitti...

Heps.

Jr. Jones kirjoitti...

Mitä, puhuuko joku minusta?

Mimmu kirjoitti...

Minäminäminäminä kans :)

Anonyymi kirjoitti...

Tahtoo kans, vai joks on liijan myöhäistä ?

Anonyymi kirjoitti...

Miulle kans! :)

Anonyymi kirjoitti...

Purrrrina myös!!

Anonyymi kirjoitti...

MITÄH?! En varmaan saisi haluta, koska en taaskaan pääse läpi täällä kommenttiosastolla, mutta: Tilaisin silti yhden sellaisen kertomuksen.

Tiina kirjoitti...

Mikä ihme siinä sun kommentoinnissa tökkii...
Totta kai saat tilata! :)

DorianK kirjoitti...

Piti oikein miettiä, haluanko kuulla totuuksia itsestäni. En lopultakaan osannut päättää, joten heitin kolikkoa.

Se oli tiukan psykoanalyysin kannalla, joten voisin tilata yhden sellaisen, jos vielä ehdin. Oreganolla, mutta ilman valkosipulia. Syön täällä.

Anonyymi kirjoitti...

Ettei tulisi aika pitkäksi, mää kans!

Elegia kirjoitti...

Mie kanssa!