generated by sloganizer.net

22. heinäkuuta 2008

Girls, girls, girls

Meillä oli eilen blogityttöjen ilta. Kutsuttuja oli jokunen tyttö ja Wille, luonnollisesti. Paikalla meitä sitten loppujen lopuksi oli vain kolme: minä, Annikki ja Alcinoe. Lopuille ei ajankohta sopinut tai olivat muuten vain kadonneet kuin pieru saharaan (mitäpä sitä suotta ilmoittamaan, jos ei ehdi/jaksa/pysty [ei pahalla]). Mutta meillä olikin varmaan paljon kivempaa kolmistaan (eikä me enää lueta teidän muiden blogeja [ei pahalla, haha]). Olikohan tämä nyt sitä sarkasmia? Minulla ainakin oli kiva ilta ja oli loistavaa nähdä Alccis livenä kaikkien näiden vuosien (tai no ainakin vuoden) jälkeen. Alccishan oli livenä oikeastaan juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin. Ja eihän se kaikki edes ollut pelkän kuvitelman varassa, antennit kun ovat toimineet molempiin suuntiin ja qit olleet kohdallaan. Meillä oli selkeästi joku Japani-teema, koska ensin Annikki pakotti meidät syömään misokeittoa puikoilla (Ihme kyllä saatiin kupit tyhjiksi! Ja ihan ilman haarukoita!) ja sen jälkeen pelattiin (tai ainakin yritettiin pelata) mahjongia. Ihan kiva peli, johon kestää kyllä hetki päästä kunnolla sisälle. En jaksanut eilen olla kovin looginen enkä strateginen, joten en voittanut. (Seli seli...) Kivaa oli, kiitos tytsyt! :) (No niin, joko ylitin ärsytyskynnyksen kiittelemällä ja kehumalla toisia bloggaajia, joille voisin kertoa tämän ihan privanakin?)

Lueskelin tänään ystäväkirjaani ja löysin sieltä uusia vastauksia! (Kiitos kaikille vastanneille ja loput: riprap vastailemaan!) Vastausten innoittamana päädyin kuitenkin Amazoniin shoppailemaan. Tilasin kaksi kirjaa, joista toinen oli hyvin edullinen kirja ja toinen oli aivan helvetin kallis. Ilmeisesti sitä on sen verran vähän liikenteessä, että siitä voi pyytää mitä vain. Suomesta kyseistä kirjaa ei ainakaan löydy mistään. Mutta kerron noista kirjoista enemmän sitten kun ne saapuvat. Pelkään, että jos hehkutan etukäteen, niin joku menee rökälemäisesti pieleen, eikä kirjat koskaan saavu! No, visa siinä vähän vinkui, mutta rahan menoahan ei voi estää...

Sain tänään kännyyni kuvia ystävän muutaman päivän ikäisestä pojasta. On se vaan jotenkin... ei sitä pysty edes käsittämään. Välillä on ihan pakahduttava olo, vaikken ole vielä edes tavannut sitä pikku kaveria. Enkä minä ole edes mikään erityisen vauvarakas ihminen (niin kuin en aikuisrakaskaan, hah). Missä välissä me kasvettiin oikein isoiksi?

Nyt täytyy kyllä lopettaa tai menee ihan hemppikseksi! Sitä paitsi nälkä kurnii.

Hej på er alla!

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä en suostu allekirjoittamaan sitä täysin vieläkään että oisin kasvanut isoksi. En edes haluakaan kasvaa, en ainakaan kokonaan. Tai ehkä jos kasvan niin olen sit mummona semmoinen pilkettäsilmäkulmassa-mummo :D Onnes tuon oman Lapsensa kanssa voi itsekin heittäytyä välillä aina ihan totally lapseksi :DD

Anonyymi kirjoitti...

Ei kun mä kommentoin tuota pientä kisua tuossa marginaalissa, ehkä maailman suloisin... mä en saa siitä silmiäni irti ja oikein kämmeniä kutittaa kun tekis mieli ottaa se syliin... pah, meen rapsuttelemaan omia kisuja, ne varmaan hermostuu kun herätän ne tuolta partsin auringonläikästä. Taas.

Maria kirjoitti...

Jaa-a, jaa-a... Taitaa sulla muhia kuitenkin jossain taustalla pieni vauvakuumKÖHKÖH

Ei kun, oli ihan pakko tulla huutelemaan, kun satuin huommaamaan, että sun blogisi on yhdeksänneksi linkatuin! En ole aikaisemmin edes nähnyt, että blogilistalla on sellainenkin osasto...

Tiina kirjoitti...

Lumi, niin se on tietty suhteellista mitä tarkoitetaan sillä isoksi kasvamisella. Jos silleen isoiksi, että ollaan naimisissa (minä en) ja on omia lapsia (en myöskään sitä). :D

Tintti, se on kyllä melko lutuinen tuo kissa. :)
Eikä se ikinä pääse nukkumaan.

Mymskä, no ei kai tässä nyt mitään vauvakuumKÖHKÖH! :D
Jaa yhdeksäs? Wtf? Tilastoissa varmaan täytyy olla joku virhe. :D
Mutta olin mä näköjään päässyt tänään luetuimmat-listallakin top-100:aan, wohoo! :D

Anonyymi kirjoitti...

Saanks mäkin joskus tulla sellaseen tyttöjen iltaan?

Ja mun soontobeäiti-kaveri lähetti just mahastaan kuvan. MILLOIN meistäkin on tullut isoja....?! Oih ja voih.

Tiina kirjoitti...

Saat tulla. :)
Ajattelinkin sua tuossa, mutta en tiennyt missä viiletät. :D

Sulla on sitten vielä se h-hetki edessä! (Tai ystävällä, ihan miten vaan :D).

Anonyymi kirjoitti...

Oi miten kiva! Mä tässä vähän viilettelen lisää, mutta kohta se koittaa se arki taas ja ollaan kotikamaralla...

Ystävän hetki on käsillä vasta syyskuussa... mulla ei ihan tuollaisia hetkiä olekaan luvassa. ;)

Mimmu kirjoitti...

Mä en ollut kadonnut, ilmoitin kyllä, eli alappas taas lukemaan mun blogia, sitten kun sinne saan jtn kirjoitettua ;)

Tiina kirjoitti...

Sirtsu, eihän sitä koskaan tiedä, alle vuosihan siihen menee. ;)

Mimmu, joo en mä sua tarkoittanutkaan. Tiesin kyllä ettet oo täällä päinkään. Kyllähän mä sun blogia luen koko ajan, tai ainakin silloin kun päivität. :D

Mimmu kirjoitti...

Hyvähyvähyvähyvä :)