generated by sloganizer.net

22. elokuuta 2009

Multa lähtee järki vaikkei sitä ollutkaan

Varoitus: Luvassa hyvin sekavaa avautumista ja täysin käsittämättömiä kiertoilmauksia!

***

Pakko purkautua tänne, etten purkaudu vahingossa jonnekin aivan väärään paikkaan ja aiheuta tarpeetonta draamaa... Sanotaanko nyt vaikka näin, että tiedän henkilöstä A jotain, mitä hän ei tiedä minun tietävän. Tai oikeastaan henkilöiden A ja B välisistä tapahtumista. Itse en ole kumpikaan näistä henkilöistä. Olen vaikkapa henkilö C, vaikka minua ei tässä mainitakaan. Päästäni meinaa katketa verisuoni joka kerta, kun näen henkilö A:n naaman. Henkilö A:n naamassa per se ei ole mitään erityistä vikaa, mutta en kestä sitä, miten kyseinen henkilö esiintyy ja tulee nähdyksi selväjärkisenä ja jopa herttaisena henkilönä ympäriinsä. Ja minun tekisi mieleni kiljua kaikille, että ettekö te nää, että henkilö A:lla käy vintillä veto! Nyt oli yksi kommentti yhdessä blogissa niin lähellä, ettenkö räväyttänyt tietämystäni kyseisen henkilön ja muiden lähistöllä pyörivien kasvoille. Verenpaineeni nousi hyvin korkealle ja joudun ihan tosissaan istumaan käsieni päällä, etten lauo muutamia totuuksia asioista. Mutta henkilö B:n vuoksi olen hiljaa. Ja siksi tämä teidän mielestänne ehkä täysin käsittämätön postaus.

Menen huutamaan tyynyyni. Aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhh...

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toisilla tuntuu olevan elämässään vähän enemmän draamaa. Vai pitäisikö sanoa saippuaa?

Timo kirjoitti...

Eli nyt vain oikea kynä käteen ja rauhallisen analyyttisesti kirjoittamaan itselleen mistä on kysymys. Nimittäin Tiede-lehdessä oli just, että tuo todistetusti auttaa kuohuviin tunteisiin (ja kuulemma koneelle kirjoittaminen ei tee samaa vaikutusta). :-)

Annikki kirjoitti...

Höh, tämähän on kauheaa. Ihan hirveä uteliaisuus aina herää. BBstä ja julkkisjuoruista en välitä pätkääkään, mutta annapa olla oikeiden ihmisten juorut, niin alkaa kuola tipahdella ja silmät pyöristyä...

Tyynynpureminen ei sit auta, on kokeiltu. Se auttaa, että kerrot minulle kaiken. :D

Annette Sinclair kirjoitti...

Aaargh! Niiiin tiedän tunteen: omassa kaveripiirissäni on tismalleen samanlainen tilanne meneillään paitsi laajemmassa skaalassa, koska henkilön A:n käytös on epäreilua, outoa, hämmentävää ja käsittämätöntä ja on vaikuttanut suoraan jo puoliin aakkosista. I hear ya sistah!

Tiina kirjoitti...

Anonyymi, varmaan on, tosin en tiedä miten se tähän liittyy.

Timo, no mua tää avautuminen helpotti ihan riittävästi, että ei tarvi enää mitään kynäillä itselleni. Mun mielestä asian jakaminen semi-anonyymisti tuottaa suuremman tyydytyksen kuin itelleni paperille kirjoittaminen. :D

Annikki, joo, mä tiedän että on tosi ärsyttävää avautua jostain puhumatta asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta sanottakoon, että mulla henk.koht. ei ole minkäänlaista kosketuspintaa tuohon henkilöön A, eli en ole ollut koskaan vuorovaikutuksessa hänen kanssaan.

Muusikotar, joo, no tää on kyllä pienemmän mittakaavan juttu. Tai mistä mä tiedän mitä se tekee tietämättäni. Minun mielessäni tällä tyypillä on kuitenkin ikuisesti sekopään leima.

Neo kirjoitti...

Mää en tajuu. Jos sulla ei ole henk. koht. kosketuspintaa henkilöön A, niin miten ihmeessä voit olla varma siitä, että hänen vintillään käy veto. Kyllä sun nyt vaan pitää kertoo kaikki!!! :D

Tiina kirjoitti...

Hehee. No siis tän henkilö B:n kautta tietysti mulla on tää varmuus. Uskon, ettei hän valehtele tapahtuneista. :D

Tää on nyt useamman vuoden vanha juttu, eli ei mitään tuoretta, mutta ärsytys oli ihan tuore.

Ilkka kirjoitti...

ABC kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen.

Nukkumaanmenon aikakin alkaisi ollannii...

Maria kirjoitti...

Ja mä pelästyn aina, että olen tuo henkilö A. Mutta mun vintillä käy ihan tunnetusti veto enkä edes yritä enää esiintyä täyspäisenä. Herttaistahan mä kyllä yritän esittää.

Tiina kirjoitti...

Mymskä-kulta, enhän mä nyt susta noin kirjoittaisi tai edes ajattelisi. :)
Ei ole kukaan ystäväni hän.