generated by sloganizer.net

31. tammikuuta 2013

One more day to complain, my servant

Väliaikatiedoitus. Vasen polvi ei ole poksahtanut. Tänään se kesti aivan hyvin jalkaprässin, eikä edes tehnyt kipeätä, joten varmaan viikonloppuna uskallan myös kyykätä. Vatsakin voi heti paremmin, kun jätin pois leseet ja vaihdoin Ehrmannin maitorahkan Valion hyla-versioon. Mehukeiton kanssa Valion rahkasta tuli kyllä paljon vetelämpää kuin Ehrmannista, joten tilanne vaatii pientä säätöä vielä. Olen sen verran ruoka-ainedummy, että en tosiaankaan tiennyt maitorahkan olevan Suomessa käytännössä aina rasvatonta eli hyvin vähärasvaista (Lidlistä ilmeisesti saa jotain 10 %:sta). Onneksi on blogi, jossa saa aina ilmaista oman tyhmyytensä, niin joku viisaampi voi sitten kommenttiosastolla avustaa ja ohjata. (Tämä ei ollut sarkasmia, vaan ihan oikeasti).

Tarvitsisi varmaan kehittää jotain muuta(kin) sisältöä elämääni välillä. Pelkään pahoin, että porukka alkaa olla kohta korviaan myöten täynnä syömistäni ja treenaamistani. En kuitenkaan jaksa perustaa tuolle aihepiirille omaakaan blogia, koska... no, olisihan se aika tylsää, jos siellä ei kävisi kukaan. Alkaisinko valittaa gradun kirjoittamisen vaikeudesta tai sen välttelyn helppoudesta? Pitäisiköhän rakastua palavasti ja epätoivoisesti johonkin tyyppiin, joka joko ei vastaisi tunteisiini tai vastaisi, mutta olisi täysi ääshoul? Siitä sitä saisi uutta sisältöä blogiin, jota voisi sitten tunnekuohun laannuttua hävetä. Näh, ei jaksa...

Benropen blogi täytti juuri 10 vuotta ja minä velvollisuudentuntoisena kanssabloggaajana ystävällisesti kävin onnittelemisen sijasta huomauttelemassa harventuneesta päivitystahdista. Tässä kun itselläni pyörähti käyntiin seitsemäs vuosi bloggaamista toissa päivänä (!!!), niin tulin ajatelleeksi tätä omaakin blogiani ja bloggaamistani. Että eikös tässä virkaiässä pitäisi jo lopettaa? Tai ainakin vähentää rajusti. Jotenkin välillä jopa hävettää, että olen sen kuusi vuotta pajattanut menemään eikä merkkiäkään hiipumisesta. Kaikki muut tässä vaiheessa ovat jo joko rakastuneet, vääntäneet lapsia, saaneet huikean uran tai muuten vaan keksineet jonkun muun harrastuksen, että eivät enää ehdi tai jaksa blogata. Mutta en minä, täällä vaan no-lifena pyörin yhä kerjäämässä teidän huomiotanne! Onneksi teitä on vielä jokunen samaa bloggaajasukupolvea tai vanhempaakin, jotka jaksatte kohtuullisen paljon vuodattaa sieluanne blogeihin.

Otetaan pienet sille! (Ei kun ai niin, alkoholi on pahasta).


 

23 kommenttia:

Kirsikka kirjoitti...

Sulla on selkeesti seitsemän vuoden kriisi. :)
Mulla tulee seitsemän vuotta täyteen huhtikuussa, mutta olen ollut sen verran adhd, että blogit on vaihtuneet kuin miehet. Tai sukat. Tai jotain. Mutta varopa häviämästä mihinkään!

Tiina kirjoitti...

Joo en, mulla on vanhempia sukkiakin kuin tämä blogi (ja se edeltävä yhteensä). Tosin on ne sentään vaihdettu ja pesty välillä. Sukat siis.

Mä en tiennytkään, että säkin olet näin pitkäikäinen bloggaaja. Oon löytänyt sut vasta tuon tämänhetkisen blogin aikana. :)

b. kirjoitti...

Älä edes kuvittele harventavasi polkkausta! Nykyään voi aina luottaa, että Tiinalla on sanottavaa.

Tiina kirjoitti...

Onneksi vanha viidakon sanonta kuuluu, että määrä korvaa laadun. ;D

-kummitus- kirjoitti...

Herra isä, aloitin ensimmäiseni joskus 8 vuotta sitten tammikuussa. Kamalaa! Ajan kuluminen on estettävä!

Mutta on se hyvä, että joku muukin, enkä vain minä. Kiitos siitä.

Ana kirjoitti...

Älä kanna huolta, kaikki luetaan, laitat mitä vaan :-D

Timo kirjoitti...

Synttäreitä näemmä riittää, hitusen myöhästyneet onnittelut siis multakin!

Kaikki luetaan, mitä tulee - yleensä aika vauhdilla, joten kommentointi jää vähiin. Omaan blogiin meinasinkin pitkästä aikaa heittää jotain, mutta onkin nyt näköjään se vuodatuksen alustan vaihto menos.

Maria kirjoitti...

Kunhan et ala kirjoittaa postauksia, joissa "tulet vaan kertomaan, että ei ole tullut kirjoiteltua, koska mulla on nyt elämä" "ja seksiäkin". Sellainen alkaa jo vituttaa, kyllä mä kaiken muun kestän.

Vakavasti puhuen olen miettinyt (edelleen), että pitäisi kai tajuta edes lopettaa mokoma puuha. Kun on tuo päivitystahtikin niin verkkainen eikä nyt ainakaan mitään sanottavaa ole. Mutta en vaan osaa edes lopettaa. Hmph. Kahdeksan vuottako tässä nyt tulee kohta täyteen (en osaa koskaan laskea näitä, siksi kai en oikein meinaa muistaa oikeaa ikäänkään). All those wasted years.

Neo kirjoitti...

Mulla meni nyt jotenkin ihan pasmat sekaisin Mymskän kommentista. Mun puolesta saat käydä kertomassa aina välillä, jos sulla yhtäkkiä tuleekin jostain elämä. Mutta sitä mä en kyllä kestä, jos kerrot vielä, että sulla on seksisellainenkin. Voitko pliis säästää ainakin mut siltä? Kateus on niin kammottava tunne.

Mä tykkään kyllä sun treeni- ja ruokapäivityksistäkin, kun se on vähän niinku sellasta vertaistukea, mutta saat sä kirjoittaa vaikka isosta G:stä tai sen välttelystä jos haluat. Palavasti rakastumista yksipuolisesti en suosittele, mutta jos bloggaajan on tehtävä mitä bloggaajan on tehtävä niin kestän sen kyllä. :D

Onnea seitsemännen vuoden kriisille. Kyllä se siitä. Jatkat vaan samaan malliin, niin ollaan kaikki tyytyväisiä.

Nyt jos menis nukkumaan ei väsyttäis huomenna yhtään niin paljoa.

Maria kirjoitti...

No, jos mä nyt selvennän hämmentävää kommenttiani: mulla ei ole sellaista käsitystä, että ihmisellä, joka päivittää blogiaan vaikka kolme kertaa päivässä, ei olisi elämää. Mä luulen, että Tiinalla on ollut elämä koko tämän kuuden vuoden ajan. Sillä saattaa olla seksielämäkin. Aika monella bloggajalla on (en puhu omasta puolestani), luulisin.

Mulla vaan on yksi kaveri, joka on tehnyt em. kaltaisia postauksia sen jälkeen, kun päätyi parisuhteeseen. Ennen parisuhdetta ei siis voi olla elämää. Tämä ihminen on myös useammalla eri foorumilla muistuttanut, että nyt on muuten seksiäkin. Ihhihii. Kyseessä on btw yli 40-vuotias ihminen.

Eli toi mun kommentti ei oikeastaan liittynyt Tiinaan, sen (seksi)elämään tai blogiin mitenkään, mutta pääsinpä nyt tämän ärsyyntymisen johonkin purkamaan ;)

P.S. Jännää kirjoittaa Tiinan kommenttilaatikossa Tiinasta kolmannessa persoonassa.

Neo kirjoitti...

Mä en muuten yhtään jaksa ymmärtää, kuinka se elämä olisi jotenkin sidoksissa parisuhteeseen. Mutta mä olenkin outo, kun mulla saattaa olla elämä ja itse asiassa jopa parempi elämä ilman parisuhdetta kuin sen kanssa.

Mäkin epäilen hiukan, että Tiina yrittää huijata meitä ja väittää vaan lämpimikseen, ettei sillä ole elämää. Mutta edelleen pitäydyn siinä, että siitä s-sellaisesta en halua lukea, varsinkin koska kateus.

Hih, tää on vähän sama kuin puhua jostain toisesta niin kuin se ei olis paikalla, vaikka tönöttää vieressä. :D

Tiina kirjoitti...

Kummitus, sä ole vieeeeelä vanhempi kuin minä, mutta et sentään yhtä vanha kuin Benrope. Ei siis hätää! ;D
Kiitos itsellesikin, että jaksat tuottaa luettavaa meille bloginälkäisille!

Zepa, hyvä hyvä! Täytyy ehkä ruveta koettelemaan lukijoiden sietokykyä. ;D

Timo, mä muistan ne ajat Vuodatuksessa. Aina oli jotain. Ehkä se on viimeiset viisi vuotta toiminut ihan hyvin, mutta täytyisi tapahtua jotain tosi ihmeellistä, että palaisin takaisin.
Ja kiitos. :)

Mymskä, tässä tuli nyt joku väärinkäsitys. Ne on ne muut, joilla on elämä ja varsinkin seksi-sellainen, ei minulla. ;D Että ei pelkoa, eiköhän tää jatku ihan yhtä "asiallisella" linjalla kuin ennenkin.
Munkin täytyi kyllä laskea ihan sormin, että montako vuotta tässä nyt onkaan tullut blogattua. Vaikeita nää iät ja tämmöiset. Mutta ei kai tässä nyt enää kannata lopettaa, kun näin pitkään ollaan jatkettu!

Neo, hommaan jostain jonkun kuuman uroon ja postailen alastomia yksityiskohtia sen kehosta!!!
Muakin kyllä kiinnostaa muiden treeni- yms. jutut, mutta oon melko varma, että tähän uskontoon kuulumattomille se on melko yhdentekevää jorinaa.
Ei mulla onneksi edes taida olla mitään kriisiä oikeasti.

Mymskä, Tiina ymmärtää, että Mymskän täytyy välillä päästä purkamaan ärsyyntymisensä jonnekin. Tiinakin tekee sitä välillä toisten blogeissa, omassa kun ei aina pysty. :D
Tavallaan ymmärrän sen, että siinä aivohormonimyrskyssä (kun on rakastunut) arviokyky pettää ja voi alkaa kertoa vähän liian yksityiskohtaisesti ja runsaasti niistä iloista. Toivottavasti itse pysyisin tolkuissani, jos niin onnellisesti kävisi, että saisin sen elämän (eli parisuhteen), mitä pidän kyllä tässä kohtaa melko epätodennäköisenä.

Tiina kirjoitti...

:D :D Neo ehti vielä kertaalleen sinne.

Mitä mä oikeastaan yritin sanoa, niin musta tuntuu siltä, että mä olen ihan nolife verrattuna valtaosaan niistä entisajan bloggaajista, koska ne eivät enää ehdi tai jaksa päivittää (te onneksi ehditte ja jaksatte, en silti pidä etteikö teillä olisi elämää). En siis varsinaisesti yrittänyt väittää, ettei mulla ole elämää. Onhan mulla ja joskus jopa seksi-sellainen. Hahahahaa! (Meninkö liian pitkälle nyt? Meninkö?!!)

Neo kirjoitti...

Näkyykö mun viherrys sinne asti?

Tiina kirjoitti...

Alat selvästi muistuttaa She-Hulkia. (Sisäpiirin viittaus erääseen turkulaisblogiin).

Neo kirjoitti...

Enää multa puuttuukin tamperelaisuus. Erään turkulaisblogin mukaan se on olennainen osa She-Hulkismia. :D

Maria kirjoitti...

Tiina ymmärsi oikein Mymskän avautumisentarpeen. Tuo rakastumisen aiheuttama hormonimyrsky saattaa olla vielä rankempi näin vaihdevuosien kynnyksellä. Ehkä siitä sitten täytyy mainita joka mutkassa, ettei kenellekään jää epäselväksi... Mutta mitäänhän en sellaisesta tiedä koska seksi ja elämä ja silleen.

Neo, mun bloggaaminenhan on kahdeksan (?) vuotta pitkälti perustunut siihen, että väitän elämää olevan vaikkei olisi parisuhdetta. Lähes ja jotenkin noin. (Ei pidä ottaa liian kirjamellisesti kuitenkaan ;))

Elegia kirjoitti...

No ei todellakaan pidä lopettaa, sitä paitsi sinullahan on ollut noita taukoja tässä matkan varrella (joo, olen kytännyt, vaikken aina mitään sanokaan) eli kyllä sinulla selkeästi on elämä. ;D

Ehkä meillä (minulla), jotka emme päivitä, ei ole elämää, kun ei ole aiheitakaan ;)) Tosin aiheita kyllä keksisin, mutten ole jaksanut kirjoitella (koska olen salaa päättänyt, etten enää avaudu ja sinne ne aiheet sitten menikin, heheee).

Mutta siis ihanaa, että sinä kirjoitat!!!! :))

Ps. Pari lasillista viiniä pohjalla, joten typot ja muut asia- ja ajatusvirheet annettakoon anteeksi, jooko <3

Riikka kirjoitti...

"Pitäisiköhän rakastua palavasti ja epätoivoisesti johonkin tyyppiin, joka joko ei vastaisi tunteisiini tai vastaisi, mutta olisi täysi ääshoul?"

Joo, kyllä mullakin alkaa kohta seitsemäs vuosi. Että kippis vaan.

Tiina kirjoitti...

Neo, tamperelaisuus on hyvin suositeltavaa. ;)

Mymskä, se on kyllä ihan totta, että parisuhde ei ole mikään elämän peruspilari tai edellytys. Monesti se vaan tuntuu "yhteiskunnan" mielestä olevan sitä ja painostavan meitä siihen suuntaan.

Elegia, varmaankin silloin, kun käyn kunnollisissa päivätöissä, niin kirjoittelu on harvempaa. Kun on myynyt sielunsa korporaatiolle, niin ei riitä enää energia ajattelemiseen. ;D
Enkä mä edes huomannut mitään typoja.

Riikka, heh. En siis missään tapauksessa tarkoittanut tuota ainakaan minkäänlaisena piikkinä sinun suuntaasi, ei tullut mieleenkään sellainen, toivottavasti et myöskään ottanut sitä niin? Omat epätoivoiset rakastumiset on vielä sen verran tuoreessa muistissa, ettei tarvitse kuittailla muille niistä. Nythän mä toki olen lopettanut sellaisen. :D
Mutta kippis. :)

Riikka kirjoitti...

Ei huolta, en ottanut piikkinä en loukkaantunut enkä mitään. Tai no, tyrskähtelin itsekseni. Kyllähän se vähän osui :)

Tiina kirjoitti...

Hyvä juttu. :)
No mutta onpahan jotain kirjoitettavaa ainakin!

Ofelia kirjoitti...

Hihii! Mä en muista montako vuotta kirjoitin Laterna Magicaa mutta sitä ennenkin oli muutaman vuoden blogi että enköhän ala olla samassa blogi-iässä jos en vanhempikin... :D Ja nyt meni lopullisesti hermo vuodatukseen eli olen siirtymässä bloggeriin!!! :P

Mitä tulee elämään, voi olla parisuhteessa mutta silti kokea ettei ole elämää ja silti olla kirjoittamatta blogiin... hahaa! :D Ja nyt kun ei ole parisuhdetta, ei siltikään saa aikaiseksi kirjoittamista, ja sitten kun tuntuu siltä että haluaisi kirjoittaa, on vuodatuksessa joku v***n tilanne päällä. >:(

Bloggailemisiin!