generated by sloganizer.net

1. tammikuuta 2014

Young man, there's no need to feel down

Mitähän se kertoo ja mistä, jos uuden vuoden yönä näkee unta toisista bloggaajista? Viime yönä unessani seikkailivat Zepa ja Termostaattori. Eivätkä edes yhdessä, vaan erikseen (ette siis ole vieläkään tavanneet). Uni oli siis ikään kuin moniosainen. Myös aika sekava (taidan nähdä aina pienesti alkoholia nautittuani sekavia unia), joten en rupea edes kertomaan mitä tehtiin. Ei mitään tuhmaa kuitenkaan. Että kiitos vaan viimeöisestä kaverit, oli kivaa!

Tänäkään vuonna en tehnyt uudenvuodenlupauksia. Ei tarvitse luvata mitään parempia elämäntapoja tai muuta, kun on näin täydellinen jo valmiiksi. Ajattelin tuossa juuri — hassu juttu — miten usein viime vuonna koin olevani yksinäinen, surullinen ja vähän ahdistunutkin, mutta nyt jälkeenpäin ja ikään kuin etäämpää katsottuna tuntuu siltä, että olin viime vuonna onnellisempi kuin pitkään aikaan. Onpas hieno ominaisuus ihmisessä, ettei sitä osaa nauttia hetkestä. Toivon vaan, että tämä vuosi on isompi, parempi, vahvempi ja nopeampi (ei ajan kulumisen kannalta, vain noin muuten).

Olkoon vuosi 2014 teille kaikille hyvä ja lempeä!


8 kommenttia:

Nollavaimo kirjoitti...

Hyvää - haluamasi tyylistä - uutta vuotta ! :)

Tiina kirjoitti...

Kiitos ja ihan sama takaisin sullekin! :)

Ana kirjoitti...

HAHAHA! Ja että vielä erikseen... :-D Mä muistan nähneeni pari kertaa unta Dorianista, jonka katon bloggaajaksi siinä mielessä että ei olla tavattu livenä kuin 3 lyhyttä kertaa. Muut nää joista olen ehkä saattanut nähdä unia, ne unet johtuu pikemminkin siitä, että tunnetaan oikeassa elämässäkin paremmin.

Tiina kirjoitti...

Alitajunta toimii mysteerisillä tavoilla... Mun ainakin, siis.

Olen mä nähnyt yllä kommentoineesta Nollavaimostakin unta (jossa kävi ilmi, että Nollis onkin mies) vaikka ei olla tavattu koskaan. Sut ja Termarin sentään olen tavannut. Taisi D:kin mun unessani hiljan pyörähtää, sattuneista syistä, mutta se onkin mulle nykyisin enemmän kaveri kuin bloggaaja.

Viiu kirjoitti...

Freudilla olis varmaan joku kiva teoria tuosta sun unestasi mutta varmasti hyvä vuosi on siis tulossa!

Sun unestasi tulikin mieleeni, että vuosia sitten näin unta että Mari Koo kävi pakkaamassa mun muuttokuormaa ja Turisti joi skumppaa nurkassa. Lisäksi paikalla oli joku kalju bloggaaja, jonka suuntaan elättelin selvästi jotakin suhdehässäkkää. Harmi kun en muista kuka tämä kalju, jo blogosfääristä kadonnut sankari oikein oli.
Ja jo tuolloin olin hyvin epäsosiaalinen bloggaaja, enkä ole tavannut ketään uneen eksyneistä livenä.

ja miten noistakin ajoista on jo niin kauan?

Tiina kirjoitti...

Ensimmäinen (ja varmaan viimeinenkin) kalju blogosfääristä jo kadonnut bloggaaja, joka mulle tulee mieleen, on Kami. Tyyppi pyöri täällä mun nurkissani (muun muassa), en tiedä oliko sulla mitään kosketuspintaa häneen. :D

Mari Koon olen kerran nähnyt Tampereen rautatieaseman nurkilla, mutta en tohtinut mennä nykimään hihasta.

Onneksi siinä mun unessani ei ollut mitään semmoisia perinteisiä fallossymboleita, joista Freud innostuisi. ;) Tai no, varmaan oli, jos häneltä kysyttäisiin...

Viiu kirjoitti...

äh, Karri ei kuulosta tutulta, olisin kallistunut nimeen Jarkko mutta blogin nimi ei sitkeästä yrityksestä tule mieleen. Ehkä ensi vuonna.

Tiina kirjoitti...

Ah, sä tarkoitat varmaan Visukinttua?

Se oli Kami M:llä, mutta arvelinkin ettet sitä tarkoittanut, jos kaljupää oli samaa porukkaa Mari Koon ja Turistin kanssa.